Топ-100

ⓘ Free online encyclopedia. Did you know? page 383




                                               

Canale 5

Canale 5 on italialainen Mediasetin omistama koko maassa näkyvä televisiokanava. Se on ensimmäinen koko maassa näkyvä kanava, joka on perustettu vuonna 1978. Se tunnettiin ennen nimellä TeleMilano 58, mutta kanava muutti nimensä Canale 5:ksi vuon ...

                                               

Nagoya terebi hōsō

Nagoya terebi hōsō kabushikigaisha, lyhenne NBN on ANN-verkkoon, jonka pääasemana on Tv Asahi, kuuluva japanilainen televisioasema. Sen lempinimi on Mē-tele.

                                               

Nippon TV

Nippon TV on japanilainen televisiokanava, joka perustettiin 28. elokuuta 1953. Nippon TV:n pääkonttori sijaitsee Tokiossa.

                                               

Super! drama TV

Super! drama TV on japanilainen maksullinen televisiokanava, jonka ohjelmisto koostuu suurimmaksi osaksi draamasarjoista.

                                               

HGTV (Kanada)

HGTV on kanadalainen televisiokanava. Sen omistavat CW Media ja Scripps Networks Interactive. Kanavan ohjelmisto koostuu kotiin ja puutarhaan liittyvistä ohjelmista, kuten remontointi- ja sisustusohjelmista.

                                               

Raptors NBA TV

Raptors NBA TV on kanadalainen televisiokanava, joka aloitti toimintansa vuonna 2001. Kanava on NBA TV:n kanadalainen versio. Raptors NBA TV on Toronto Raptorsin oma televisiokanava ja se keskittyy seuraan liittyviin uutisiin. Tämän lisäksi kanav ...

                                               

The Sports Network

The Sports Network, joka lyhennetään usein TSN, on kanadalainen englanninkielinen televisiokanava. Se on kaapeliverkossa jaettava maksullinen urheilukanava. Kanava aloitti toimintansa vuonna 1984. Se oli Kanadan ensimmäinen maksullinen 24 tuntia ...

                                               

Sun News Network

Sun News Network oli englanninkielinen Kanadassa toiminut uutiskanava, jonka omistivat Sun Media Corporation ja Groupe TVA, molemmat Québecor Média-yhtiön tytäryhtiöitä. Kanava aloitti lähetyksensä 18. huhtikuuta 2011. Sun News oli tunnettu provo ...

                                               

TVNorge

TVNorge on 5. joulukuuta 1988 perustettu norjalainen kaupallinen televisiokanava. Kanavan ohjelmisto koostuu enimmäkseen yhdysvaltalaisista tv-sarjoista, esimerkiksi Kauniit ja rohkeat, Tanssi jos osaat, Lost ja CSI: Miami.

                                               

Pink TV

Kansainvälisessä TV-tarjonnassa on jo jonkin aikaa ollut tapana sisällyttää ohjelmiin homoseksuaalisia henkilöitä, ja joskus tehdä jopa sarjoja heidän ympärilleen. Kuitenkaan kaikki kaupalliset TV-kanavat eivät ole olleet halukkaita niitä esittäm ...

                                               

RTL Television

RTL Television on Saksan suurin yksityinen kaupallinen televisiokanava. Se on osa RTL Groupia. RTL Television aloitti lähetyksensä nimellä Radio Télé Luxembourg plus 2. tammikuuta 1984 VHF kanavalla 7 Luxemburgissa. Kanavan alkuaikoina kanavalla ...

                                               

Luettelo Suomessa näkyvistä televisiokanavista

Mukana kanavat, joissa jakelualueen peitto on vähintään 70 prosenttia väestöstä. M: maanpäällinen verkko K: kaapeliverkko S: satelliittijakelu Ilmaiskanavat on merkitty vihreällä ja maksulliset punaisella.

                                               

3D-TV

3D-TV oli Suomen ensimmäiseksi ainoastaan kolmiulotteista ohjelmaa lähettäväksi aiottu ilmaisjakelukanava. 3D-TV esitti testilähetyksiä helmi-maaliskuussa 2011 osassa maata, antennitalouksissa kanavapaikalla 13. Varsinaiset lähetykset kanavan oli ...

                                               

AdultTV.fi

AdultTV.fi on suomalainen televisiokanava, joka aloitti toimintansa 13. tammikuuta 2011. Kanava oli toistaiseksi ilmainen, mutta vaihtui maksulliseksi huhtikuun alussa 2011, jolloin se siirtyi osaksi TV Viihde -maksu-tv-palvelua. 30. huhtikuuta A ...

                                               

AlfaTV

AlfaTV on suomalainen mainosrahoitteinen televisiokanava, joka aloitti toimintansa 1. lokakuuta 2012 nimellä BC-TV ja vaihtoi nimensä AlfaTV:ksi 1. joulukuuta 2013. AlfaTV:n omistaa Brilliance Communications Oy. AlfaTV tavoittaa noin miljoona kat ...

                                               

ATV

Aluetelevisio -kanava oli vuodesta 1999 vuoden 2003 alkuun pääkaupunkiseudulla vaikuttanut, 100 000 päivittäistä katsojaa saavuttanut televisiokanava.

                                               

Avainkanava

Avainkanava oli suomalainen, kaapeliverkossa toimiva, maksuton televisiokanava. Avainkanavan kaapelioperaattoritoiminnoista ja lähetystekniikasta vastasi Tampereen Tietoverkko. Kanava aloitti Tampereella huhtikuussa 2006 ja lopetti lähetyksensä e ...

                                               

BotniaTV

BotniaTV oli Vaasassa toiminut VLP:n, PSP:n sekä KOPU:n kaapeliverkoissa näkynyt paikalliskanava, joka näkyi jokaisessa kaapelitaloudessa Vaasan, Seinäjoen ja Kokkolan muodostaman "kolmion" sisällä. BotniaTV lakkautettiin kesäkuussa 2013. Ohjelma ...

                                               

C More Sport 2

C More Sport 2 on MTV Oy:n maksullinen, urheilua lähettävä kanava. Se aloitti lähetyksensä vuonna 2012. Kanavalla näytetään muun muassa jääkiekkoa, tennistä ja golfia. C More Sport 1 ja Sport 2 -kanavilla on omat teräväpiirtokanavansa, jotka otet ...

                                               

Diggari

Diggari oli suomalainen televisiokanava, joka toimi läheisessä yhteistyössä paikallisten puhelinyhdistysten kanssa. lähde? Tavanomaisten elokuvien, urheilun ja lastenohjelmien lisäksi sen lähetysvirrassa korostuivat interaktiiviset, matkapuhelime ...

                                               

Dina (televisiokanava)

Dina oli vuosina 2006–2015 toiminut yhteisöllinen televisiokanava Helsingissä kaupunkilaisilta kaupunkilaisille. Kanavalla näytettiin kaupunkilaisten kuvaamien videoiden lisäksi oman toimituksen ja yhteistyökumppaneiden tekemiä ohjelmia. Dina oli ...

                                               

Estradi (televisiokanava)

Estradi on maksuton televisiokanava, joka näkyy suomalaisessa antennitelevisioverkossa kanavapaikalla 28. Estradi aloitti toimintansa vuonna 2007, jota se jatkoi vuoteen 2010, kunnes joutui lopettamaan. Kanavan toiminta aloitettiin uudestaan 2011 ...

                                               

Fox (televisiokanava Suomessa)

FOX eli Fox Networks Group Oy on Suomessa toimiva mainosrahoitteinen televisiokanava, joka korvasi SuomiTV:n 16. huhtikuuta 2012. Sen omistaa Fox Networks Group Oy, jonka omistaa The Walt Disney Company. Fox Networks Groupin omistukset siirtyivät ...

                                               

INEZ

Inez on suomalainen televisiokanava, joka aloitti toimintansa 9. toukokuuta 2019. 15–25-vuotiaille kaupunkilaisnuorille suunnattu kanava lähettää arkisin klo 15.00–18.00 suoraa lähetystä nimeltä Famestream, jota juontaa muun muassa Niko Saarinen. ...

                                               

Kaupunkitelevisio

Kaupunkitelevisio oli kesäkuussa 2005 toimintansa aloittanut, paikallisiin aiheisiin ja ilmiöihin keskittynyt ympärivuorokauden toimiva kaapelikanava Pirkanmaalla. 21. syyskuuta 2010 Kaupunkitelevision korvasi Wave 100.

                                               

Klubi.tv

Klubi.tv kirjoitetaan myös muodossa klubi.tv oli digitaalinen televisiokanava, joka aloitti toimintansa 1. syyskuuta 2007. Maanpäällisessä digitaalisessa tv-verkossa toimiva kanava oli ilmainen ja salaamaton. Klubi.tv oli Digiviihde-televisiokana ...

                                               

Kolmoskanava

Kolmoskanava oli suomalainen televisiokanava, joka toimi vuosina 1986–1992. Kolmostelevision omistivat Yle 50%, MTV Oy 35% ja Nokia Oy 15%. Nokia Oy:n kiinnostus tv-toimintaan selittyi sillä, että kanavasta suunniteltiin alun perin maksukanavaa. ...

                                               

KRS-TV

KRS-TV on Kristiinankaupungin paikallinen televisiokanava. KRS-TV aloitti toimintansa 1980 ja vuonna 1993 se sai toimiluvan. Kanavan ohjelmisto on kaksikielistä. Ohjelmatarjontaa on kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja perjantaisin, kun taas kaupu ...

                                               

Livechat.fi

Livechat.fi on televisiokanava, joka aloitti 1. toukokuuta 2004 nimellä Sextv.fi. Kanavan ohjelmisto koostuu suurimmaksi osaksi ulkomaalaisista ja suomalaisista pornoelokuvista. Kanava oli ilmainen syyskuuhun 2007 asti ja lähetykset ovat vastaano ...

                                               

MoonTV

MoonTV on suomalainen Internetissä toimiva televisiokanava. Vuosina 1997–2003 se toimi myös kaapelitelevisiokanavana. Kaapelikanavan kohderyhmä oli pääosin 15–34-vuotiaat kaupunkilaisyleisöt. Pääkaupunkiseudun ja 12 muun kaupungin yhteenlaskettu ...

                                               

MTV Finland

MTV Finland oli tv-kanava, joka oli osa kansainvälistä MTV:tä. Kanavan prime-time -ohjelmistoon kuului lähinnä amerikkalaisia reality- ja draamasarjoja ja musiikkivideoita nähtiin lähinnä aamuyöstä aamuun. Kotimaisten musiikkivideoiden osuus jäi ...

                                               

National Geographic (televisiokanava)

National Geographic on syyskuussa 1997 aloittanut televisiokanava, joka lähettää National Geographic Societyn tuottamia dokumentaarisia ohjelmia. Kuten myös History ja Discovery Channeleilla, kanavan sisältö koostuu dokumenteista, jotka liittyvät ...

                                               

När-TV

När-TV on Närpiössä toimiva paikallistelevisio, joka perustettiin maaliskuussa 1983. Alun perin sitä pyöritettiin harrastelijavoimin. Sen tarkoitus oli tarjota ohjelmapalveluja Suomen suurimmalle ruotsinkielisten keskittymälle. Viime aikoina selv ...

                                               

PTV4

PTV4 oli suomalainen televisiokanava kaapeliverkossa. Kanavan ohjelmisto koostui kahdesta osuudesta: valtakunnallisesta osuudesta ja paikallisohjelmistosta. PTV4 oli nykyisen Nelosen edeltäjä ja näkyi noin 20 paikkakunnan kaapeli-tv-verkoissa. Ka ...

                                               

Raisio-kanava

Raisio-kanava on Raisiossa ja sen lähikunnissa näkyvä televisiokanava. Sitä pyörittää Raision kaupunki DNA:n kaapelitelevisioverkossa, ja se on Suomen ainoa kunnallinen televisiokanava. Raisio-kanavalla esitetään suurimman osan ajasta kaupungin t ...

                                               

SuomiTV

SuomiTV oli suomalainen televisiokanava, joka aloitti lähetyksensä 18. joulukuuta 2009. Nimellä STV Suomi kanava teki koelähetyksiä jo syystalvella 2008–2009. SuomiTV jäi lyhytikäiseksi, sillä kanava lanseerattiin uudelleen nimellä Fox, kun sen e ...

                                               

Swan TV Jyväskylä

Swan TV Jyväskylä oli yksityisomistuksessa oleva paikallistelevisiokanava. Kanavaa oli voinut katsoa Jyväskylän ja Muuramen alueella kaapelitelevisioverkossa. Näkyvyysalueella asui runsaat 100 000 mahdollista katsojaa. TV Jyväskylän ohjelmia oli ...

                                               

Tamvisio

Tamvisio oli Suomen ensimmäisen kaupallisen TV-kanavan Tesvision sisarkanava, joka toimi Tampereen seudulla vuosina 1957–1964. Yleisradio osti Tesvision ja Tamvision vuonna 1964, ja niistä muodostettiin TV-ohjelma 2. Tamvision tunnetuin ohjelma l ...

                                               

Tesvisio

Tesvisio oli Suomen ensimmäinen televisiokanava, joka lähetti ohjelmia vuosina 1955–1965. Kanavan juuret ovat Radioinsinööriseuran vuonna 1954 perustaman televisiokerhon kaapelitelevision koelähetyksissä, joilla eri puolille Helsinkiä lähetettiin ...

                                               

TVT-Tampere

TVT-Tampere oli Tampereella toiminut sekä kaapelin että antennin kautta ohjelmaa lähettänyt alue-tv. 13. tammikuuta 1994 aloittaneen silloisen TV-Tampereen näkyvyysalue kattoi melkein koko Pirkanmaan. Näkyvyysalue ulottui 40–60 kilometrin päähän ...

                                               

URHOtv

URHOtv tai UrhoTV oli syyskuussa 2009 toimintansa aloittanut televisiokanava, jonka omisti Parsifal Sport. Yhtiö teki sopimuksen jääkiekon SM-liigan televisiointioikeuksista kausille 2009–2013 ja alun perin se aikoi televisioida 3-4 ottelua viiko ...

                                               

Wave 100

Wave 100 on 21. syyskuuta 2010 toimintansa aloittanut, paikallisiin aiheisiin ja ilmiöihin keskittynyt ympärivuorokauden toimiva kaapelikanava Pirkanmaalla. Digivastaanottimissa Wave 100:n kanavapaikka oli nimensä mukaisesti 100, kunnes se muuttu ...

                                               

WesTV

WesTV oli Raumalla toiminut paikallistelevisiokanava, joka aloitti toimintansa vuonna 1982 nimellä Rauma TV. Vuosina 2003-2011 kanava tunnettiin nimellä Ganal TV, jonka jälkeen se käytti jälleen vuoden ajan alkuperäistä nimeään. Toimitettua ohjel ...

                                               

Hannibal TV

Hannibal TV on tunisialainen televisiokanava, joka esiintyy myös eripuolella maailmaa satelliitin kautta. Kanava esittää pääosin televisiosarjoja ja dokumenttiohjelmia.

                                               

Nessma

Nessma on tunisialainen satelliittitelevisiokanava, jonka näkyvyys kohderyhmä on Maghrebin alue. Kanava näkyy myös koko arabimaailmassa, sekä Euroopassa satelliitin kautta.

                                               

Télévision Tunisienne 1

Télévision Tunisienne Nationale 1 on tunisialainen kaapelitelevisiokanava, joka esiintyy myös eripuolella maailmaa satelliitin kautta.

                                               

Télévision Tunisienne 2

Télévision Tunisienne 2 on tunisialainen satelliittitelevisiokanava, joka näkyy eri puolilla maailmaa. Se tunnettiin aikaisemmin nimillä Tunisie 21 ja Canal 21.

                                               

Tunisna

Tunisna on tunisialainen televisiokanava, joka perustettiin maaliskuussa 2012. Kanava esittää pääosin televisio-ohjelmia, kuten sarjoja, poliittisia keskusteluja ja dokumentteja.

                                               

2×2 (televisiokanava)

2×2 on venäläinen televisiokanava. Kanava aloitti toimintansa 27. syyskuuta 1990 Neuvostoliitossa ja se oli ensimmäinen kaupallinen televisiokanava. Kanavan ohjelmat ovat suunnattu pääasiassa aikuisille. Syyskuussa 2008 Venäjän TV–sensuuri syytti ...

                                               

Dožd

Esimerkki Dožd-kanavan valtion tv-mediasta poikkeavasta uutisoinnista: Tšto slutšilos s desantikami? Vse materialy Dožd. Mitä tapahtui laskuvarjosotilaille? Lue: Venäjän joukkojen osallistumisesta sotaan Itä-Ukrainassa, 27.8.2014 venäjäksi tvrain.ru